Az Árukereső és a Mastercard együttműködése még jobban összekapcsolja a fogyasztókat a kereskedőkkel
Az Árukereső és a Mastercard legújabb együttműködése rugalmasabb, könnyedebb és hatékonyabb élményt kínál a „kassza” mindkét oldalán, legyen szó a vásárlókról vagy a kereskedőkről. Az Árukereső checkout felületén a fogyasztók elmenthetik kártyaadataikat, ami biztonságosan és kényelmesen teszi gyorsabbá a tranzakciókat, és növeli a visszatérő vásárlók számát.
A koronavírus-járvány teljesen átrendezte a vásárlási szokásokat, a lezárások megszűnését követően pedig új dimenzióba lépett az online vásárlás és rendelés. A karácsonyi szezon közeledése ráadásul felerősíti és felgyorsítja az igényeket, és egyre többen szeretnének bárhol, bármikor termékhez jutni. A nagy shopping hajrában könnyen lehet, hogy egy villamosút vagy autózás közben érkezik az ihlet az ideális karácsonyi ajándékra, így kifejezetten fontos, hogy a rendeléseket zökkenőmentesen és rugalmasan lehessen leadni. Ebben segít az Árukereső és a Mastercard együttműködése.