Immáron két évtizedes múltra tekint vissza a hazai online kiskereskedelem, és ebből az utolsó 5 évben igencsak begyújtotta a rakétáit. Egyre több a nagy, több milliárdos forgalmat bonyolító hazai szereplő, köztük jó pár pure-player is, és a friss belépők száma is megállíthatatlanul nő.
A vásárlóerő érezhető bővülése okán a vállalatok növekedése többszörösére gyorsul, ez pedig kihívások elé állítja a cégvezetőket. Egyszerre kell a lehető leghatékonyabban működni a jelenben, és előre látni, tervezni a jövőt.
A meetupra olyan hazai ecommerce vállalkozások vezetőit hívjuk meg, akik jelentős tapasztalattal bírnak a stratégiai tervezésben, a növekedés menedzselésében. A beszélgetésből pedig kiderül, ki milyen elvek mentén értékel, tervez, és dönt.
Tervezett programunk:
16:45 – 17:00: érkezés, regisztráció
17:00 – 17:20: új tagjaink bemutatkozása 5-5 percben
17:20 – 17:50: felvezető szakmai előadás
17:50 – 18:40: kerekasztal beszélgetés a nap témáiról
18:40-től Networking
Az Ecommerce Hungary fontosnak tartja hogy a tagságába újonnan belépőket bemutassa a közösségének, így minden meetupunkon kiválasztunk 3 céget, akik erre lehetőséget kapnak.
Ezen a rendezvényünkön bemutatkozó új tagjaink:
BP Digital – Szesztay Péter
ROI Foundry – Tálosi Ádám
Liferay Hungary – Kiss Dániel
Az este felvezető szakmai előadását Donáth Fruzsina, a SmartCommerce Consulting senior tanácsadója tartja.
A kerekasztal beszélgetés résztvevői:
Fürjes Ádám, Rossmann
Garamvölgyi Zita, Decathlon
Szomolányi Márk, Auchan
Hunyady László, Euronics
A meetup házigazdája Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary elnöke.
Ecommerce Hungary tagoknak a részvétel ingyenes!