Ecommerce Hungary – online marketing meetup – fókuszban az automatizált marketing megoldások, és természetesen a Google Shopping.
Az utolsó negyedév igen kemény fejtörést okoz több szektor számára is, hiszen sok szegmensben az utolsó két hónap forgalma adja az éves bevételek 40-50%-át.
A meetup meghívott résztvevőivel arról beszélgetünk majd, hogy milyen módon érdemes összeállítani a hirdetési portfóliónkat ahhoz, hogy a kívánt célközönséget elérve a lehető legjobb eredményt érjük el. Megvizsgáljuk az automatizált hirdetés menedzselő eszközök létjogosultságát, és azt is hogy mik azok az ellenőrzési pontok amik segítenek megtudni, jó irányba haladunk-e.
Tervezett programunk:
16:45 – 17:00: érkezés, regisztráció
17:00 – 17:20: új tagjaink bemutatkozása 5-5 percben
17:20 – 18:20: szakmai előadások
18:20 – 19:00: kerekasztal beszélgetés a nap témáiról
Az Ecommerce Hungary fontosnak tartja hogy a tagságába újonnan belépőket bemutassa a közösségének, így minden meetupunkon kiválasztunk 3 céget, akik erre lehetőséget kapnak.
Ezen a rendezvényünkön bemutatkozó új tagjaink:
Reacty Digital – Dely Gábor
HPS – Kuti István
Smartupsell – Gulyás Zsolt
Az este szakmai előadói és témái:
A világ pénze nem elég az ár összehasonlítókra! Most még a Shopping miatt is extrán fizessek?! – Előadó: Deli Norbert, HD marketing.
Gyakorlai tippek és buktatók a Google Shoppingban 4 év tapasztalat távlatából – Előadó: Szabó László, Growww Digital
A kerekasztal beszélgetésben Sztípity Róbert a Shopbuilder, Őry Gergely a Játéknet.hu és Mészáros Ádám a Konzolvilag.hu képviseletében lesznek jelen, akik az este előadóival beszélik ki az elhangzottakat, valamint válaszolják meg a közönségtől érkező kérdéseket.
A meetup házigazdája Csányi Zoltán, az Ecommerce Hungary alelnöke.
Ecommerce Hungary tagoknak a részvétel ingyenes!