Partnerszevezetünk a PP Konferenciaközpont soron következő rendezvényét ajánljuk látogatóink figyelmébe:
Webáruházi trendek – 2024 : Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb. Mégis veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere? A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek. A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.
A fentiekről és még számos egyéb kérdésről szól a PP Konferenciaközpont március 27-i konferenciája. Bővebb információ a konferencia honlapján: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/webaruhazi-trendek-2024/
Időpont: március 27. szerda. 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Távolról résztvevőknek: március 28. 12 órától április 9.-ig jelszóval.
A rendezvény kiemelt célközönsége: webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozók, a logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégek, webshop-marketinges munkatársak, s azok a cégvezetők, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.
Earlybird-kedvezményes regisztráció március 13-ig!